Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dřevostavby provozní budovy fotbalového klubu ve Velké Losenici
Zástěra, Petr
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nadzemní části provozní budovy fotbalového klubu ve Velké Losenici. Návrh uvažuje s využitím technologie CLT a obloukových lepených nosníků. Textová část je věnována popisu stávající tribuny u fotbalového hřiště a vyhodnocení jejího stavu. Dále popisu řešeného pozemku, územního plánu, orientace stavby, popisu původního návrhu provozní budovy, a nakonec zvoleného konstrukčního systému, dispozičního materiálového a konstrukčního řešení návrhu dřevostavby nové provozní budovy. V textové části je také zahrnuto postupování při návrhu a posouzení konstrukce zastřešení. Přílohy diplomové práce jsou tvořeny architektonickou studií, výkresovou dokumentací zpracovávané části budovy, tepelně-technickému posouzení konstrukcí na obálce budovy a vizualizacemi.
Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha
Talácko, Václav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha. Cíle: Hlavním cílem práce bylo na základě provedeného výzkumu popsat, jakým způsobem vnímali kluboví permanentkáři pro sezonu 2021/2022 návštěvu domácích utkání - jaký vliv měly po dobu sezony na jejich návštěvu faktory jako pandemie covid-19, zvýšené náklady na život spojené s ekonomickou krizí, sportovní výsledky klubu, jak byli spokojeni se zápasovými službami, jak vnímali marketingovou komunikaci klubu, práci se značkou a další. Metody: Výzkum byl proveden formou elektronického dotazování. Jednalo se tedy o kvantitativní výzkum. Výsledky: Hlavní překážkou pro respondenty při návštěvě domácích utkání byla pandemie covid-19. Z hlediska nákazy se však 92 % z nich cítilo bezpečně. Pracovní povinnosti byly problémem pro pouhých 22 % z nich. 12 % respondentů vidělo jako problém zvyšující se životní náklady. Klubovou komunikaci, nabídku vstupenek hodnotili respondenti velice pozitivně. Jisté rezervy byly zjištěny v oblasti stadionových služeb při utkání (parkování, občerstvení, bezpečnost na stadionu apod.). Klíčovým zjištěním však byla ochota permanentkářů přenechat své místo v případě, že se nemohou zúčastnit daného utkání, na což byl klub schopen velmi dobře zareagovat. Dle výzkumu je také velice dobře popsán...
Ekonomika vybraného fotbalového klubu
Valta, Viktor ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Ekonomika vybraného fotbalového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je vypracování strategické analýzy fotbalového klubu FC MAS Táborsko. Metody: Strategická analýza, PEST analýza, SWOT analýza, Porterův model 5 sil a neformální rozhovory. Výsledky: Celkově funguje klub dobře. Jeho strategie je stanovena správně. Potřeba je jen rozčlenit jeho příjmy na více sponzorů. Větším problémem je nízká návštěvnost domácích zápasů. Klíčová slova: Fotbalový klub, strategická analýza, SWOT analýza, PEST analýza
Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení
Bartošek, Daniel ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení. Cíle: Komplexní zhodnocení současného marketingového mixu fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Na základě syntézy výsledků marketingového výzkumu fanoušků klubu a autorových zkušeností bylo cílem vytvořit návrhy na zlepšení jednotlivých marketingových prvků klubu. Metody: Pro získání podstatných informací bylo využito elektronické dotazování, které bylo zaměřeno na výzkum spokojenosti, názorů a postojů fanoušků. Respondenti se skládali z fanoušků klubu FC Baník Ostrava. Výsledky: Na základě marketingového výzkumu fanoušků klubu byly zjištěny nedostatky v současném marketingovém mixu klubu. Za zásadní nedostatky lze považovat neprofesionální komunikaci klubu a nerespektování názorů fanoušků, kteří jsou svým způsobem zákazníky klubu. Byly vytvořeny návrhy na zlepšení současného marketingového mixu. Klíčová slova: fotbalový klub, marketing, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků sportovní marketing.
Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s.
Kaliba, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastního pozorování, rozhovoru s představitelem klubu a vyplněných dotazníků od sportovních novinářů zhodnotit současnou komunikaci s médii klubu a následně navrhnout možná opatření, která by mohla vést k vylepšení vztahu s novináři, na němž je závislý i mediální obraz klubu. Metody: Praktická část práce se skládá z popisu současné situace na základě syntézy informací z rozhovoru s tiskovým mluvčím klubu a informací zjištěných vlastním pozorováním z pozice novináře v několika utkáních přímo na stadionu FC Viktoria Plzeň. Následně je tato situace zanalyzována v konfrontaci s teoretickými poznatky z literatury a s informacemi z dotazníkového šetření mezi novináři. Výsledky: Z výsledků práce vzešlo několik nedostatků. Ze zařízení jednotlivých míst určených pro novináře se jedná především o absenci stolů v tiskovém středisku a nevhodné společné toalety s diváky na tribuně. Dále by zlepšení servisu pro novináře přineslo také zřízení stálé mixzóny, vzájemná spolupráce s novináři při sestavování otázek u audio nahrávek nebo umístění TV obrazovky s přenosem utkání do press boxů. Naopak velmi kladně je hodnocena práce tiskového mluvčího klubu. Klíčová slova: fotbalový klub, media...
Historie fotbalového klubu Sokol Slapy
Chroust, Luboš ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
DIPLOMOVÁ PRÁCE Historie fotbalového klubu Sokol Slapy The history of football club Sokol Slapy Vedoucí práce: PaedDr. Ladislav Pokorný Autor: Bc. Luboš Chroust Název: Historie fotbalového klubu Sokol Slapy Anotace: Tato diplomová práce se zabývá historií slapského fotbalového klubu, jeho fungováním a v neposlední řadě jeho fotbalovými výkony. Klíčová slova: historie, Slapy, fotbal, klub
Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy
Košatková, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Cíl: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu a výsledků provedeného výzkumu předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace FK Dukla Praha ženy směrem k potenciálním rodičům budoucích hráček. Pro sběr dat byly využity metody kvantitativního výzkumu a analýzy interních dokumentů. Bylo zjištěno, že rodiče hráček, v době zápisu svých dcer do klubu, využili většinu nástrojů marketingové komunikace klubu. Součástí práce jsou tak návrhy na další konkrétní nástroje, které klub může využít pro rozšiřování své členské základny. fotbalový klub, komunikační mix, rodiče, nábor členů
Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905
Jelínková, Simona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905 Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhů na zefektivnění managementu akciové společnosti v oblasti sportu. Návrhy budou stanoveny na základě analýzy současného stavu managementu a provedené SWOT analýzy. Metody: rozhovor pomocí návodu, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem jsou návrhy na zefektivnění řízení. Klíčová slova: manažerské funkce, management, akciová společnost, fotbalový klub
Marketingová strategie vybraného subjektu
Brabcová, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingové strategie, nové trendy v marketingu, marketing ve sportu a na situační analýzu. Součástí praktické části je představení a charakteristika společnosti, její marketingový mix a situační analýza klubu. Pro zjištění povědomí o marketingových aktivitách příznivců klubu proběhlo dotazníkové šetření s následným vyhodnocením. V závěru práce jsou podány návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Finanční analýza FC Hradec Králové, a. s.
Furda, Ondřej ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení finanční analýzy podniku FC Hradec Králové, a. s. Pro analýzu byla použita data z období let 2011 - 2016. Práce je rozdělena do dvou částí. Jako první je zvolena část metodická, v níž jsou vysvětleny použité metody a ukazatele. Druhá, aplikační část, začíná horizontální a vertikální analýzou rozvahy a výkazu zisku a ztráty. Dále jsou vyhodnoceny poměrové ukazatele a provedeno mezipodnikové srovnání hodnot těchto ukazatelů s obdobnými společnostmi ve stejném sportovním odvětví. Před výběrem těchto společností bylo analyzováno plnění povinnosti zveřejnit účetní výkazy všemi současnými kluby první a druhé fotbalové ligy. V závěru je uvedeno závěrečné shrnutí a doporučení ke zlepšení finanční situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.